Fredagshäng

I går begav jag mig till Göteborg för att hänga med Annica och Frida. Planerna var lite lösa och det slutade med att vi satt på Kellys i några timmar. Skönt att hitta ett ställe som serverar något annat än Somersby när man ber om en äpplecider. Dessutom var tacotallriken riktigt god. Det blir helt klart fler besök, om inte annat så för maten. 
 
Jag hade som plan att ta sista tåget hem. Så halv tolv satte jag mig på tåget medan Annica och Frida satte sig på spårvagnen hem till Annica. Jag undrade i förbifarten om de skulle vara intresserade av att gå på loppis i dag. Jag misstänkte dock att ingen av dem skulle vara människa förrän sent på dagen. 
 
Peter och Karl åkte tidigt för att klättra på ubåt så det har varit chill med Tyko halva dagen. Vilket var välbehövligt efter seg nattpromenad hem från stationen, dålig sömn och lätt huvudvärk när jag vaknade vid sjutiden. 
 
Summa summarum, en kväll jag gärna gör om. Minus promenaden hem. Hade hellre cyklat och önskat att det vore lite ljusare. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...