I moustache you

Jag är nog inte den enda som förundras och samtidigt charmas av trenden med mustascher. På samma sätt som det skulle vara siluetter av hus eller ugglor tidigare. Frågan är om man ska haka på den här trenden och köra all in. Allt från kakor i diverse mustaschformar till blommiga mustascher att ha i soffan. Det är långt ifrån alla varianter jag förstår (plåster och godis?) men sugrör, humörmustasch och pennor förstår jag till fullo. För att inte tala om alla vackra och tokiga saker som finns på Etsy. Sök bara på moustache och du får över 10 000 träffar. Bland annat min favorit septumringen. Sen finns ju tatueringen som slår allt - fingerstache. Jag funderar dock att göra crazy cat lady-varianten
 
 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...