In love with my Manglaze

Jag har väntat på den här dagen. I alla fall sen i helgen. Då meddelade Norway Nails att jag vunnit deras utlottning av tre nagellack från Manglaze. Bland annat Lesbihonest som jag dregglat en del över. 
 
Så i dag låg ett fint paket i brevlådan. Inlslaget i gult silkespapper och blått sidenband låg mina älsklingar. Härligt glittriga och underbart rosa och röda. Lesbihonest klär numera mina naglar. Härligt rosalila, en nyans som jag av någon anledning associerar med 80-talet. Ett lager räckte, heltäckande och fint blev det. Jag var dock sugen på lite glans och ett glansigt topplack förhöjde glittrigheten. Jag borde verkligen införskaffa en sån där penna man fyller med nagellacksborttagningsmedel bara. Jag kan (orkar) aldrig hålla mig på enbart naglarna när jag målar. Funkar pennorna så bra som jag hoppas?
 
  

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...