Passat på

Jag vet inte om det är En idiot på resa som har inspirerat Peter men i dag bestämde han att vi skulle åka och skaffa pass. Ok, visst. Mitt har varit utgånget ett tag, Karls går ut i april och Tyko har inget. Så det verkade ändå logiskt. 
 
Behöver jag tillägga att jag piffade nya frisyren ganska länge? Att den ändå inte blev lika platt som hos frisören? Japp, det var så Peter kallade den; platt. Kan bero på att jag saknar plattång. Behöver jag tillägga att det blåste ganska friskt ute? Och att jag inte tog med någon kam? Eller några våtservetter att torka snoriga ungar med? Det är ok; ingen tittar på de där bilderna ändå. Ska bara leva med dem i fem år. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...