Studentliv är tungt

Har haft dagar då jag mått så mycket bättre. Oerhört mycket bättre. Jag försöker intala mig att halsont beror på att jag försökt överrösta musik och att öronont beror på samma höga musik. Innerst inne vet jag dock att det är Karls baciller jag fått. För inte hostar man av att ha gapat på krogen?
 
I går kompenserade vi för den uteblivna tentaölen. Det var förvisso bara jag och tre till. Kanske var det bara vi fyra som insåg att tentan sket sig och att gravöl var på sin plats. Eller så är vi fyra bitterfittor som bara sökte en ursäkt till alkohol och skitsnack på lokal. Trevligt var det hur som haver. Det får dock inte upprepas alltför ofta; risken är att taxin hem uteblir. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...