Helgsysslor

Det märks att det börjar bli sommar. Fler och fler evenemang annonserar både här och där. Jag var själv inställd på att låta bli att åka på Tatueringskalaset i morgon då ekonomin sa nej. Sen fick jag plötsligt skatteåterbäring lite tidigare än väntat och suget är stort, minst sagt. Jag vill ju ha något gjort av både Fru Duva och Kari (igen). 
 
Tur i oturen så krockar kalaset med GöteborgsAero Show. Det smäller högre för både barn och man så jag får väl vika mig den här gången. Dessutom får jag chansen att testa nya objektivet ordentligt. 
 
För den lite hurtigare människan finns Göteborgs cykelfestival som börjar i morgon med. Verkar lite härligt tokigt, med cykelparad och allt. När man har både bror och kursare som är cykelfantaster tenderar man att notera såna här händelser. Som Nationaldagsloppet som de båda tydligen var med i igår. Hade jag vetat det kanske jag till och med hade stått nere i Hindås och skrikit åt dem. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...