Drömbilen

Wheeler dealers fungerar på ungefär samma sätt som Arga snickaren för mig. Skulle man inte ta och skaffa sig den där bilen man i hemlighet drömmer om? Rusta upp den så den passar precis mig? Egentligen är det en ganska dålig idé då jag egentligen inte ha intresse eller tid. Ändå sitter jag och tittar på Blocket. Jag hittade den finaste bilen i Borgholm. Det är mest ögonlocken som gjorde att jag fastnade. Egentligen är det bilen från Höör jag borde satsa på; verkar vara att tuta och köra direkt. Den ekonomiska delen säger att jag borde ha en sån som finns i Falköping men då måste man göra desto mer. Bilen i Gävle är annars piffig.  

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...