Morsa på stan

Mina småfeta småbarnsföräldrafötter är inte längre gjorda för platåstövlar. Fötterna är i dag ömma och jag tittar ideligen efter blåsor. Jag tvivlar på att jag förde mig särskilt graciöst i dem heller. Det är ok, det bjuder jag på. Desto större anledning att sitta och hälla i sig drinkar i stället. Dansa kan jag göra en annan dag. 
 
Två tips så här dagen efter till vad man ska och inte ska göra: 
Don´t: städa kattlådor. Det vänder sig alltför lätt i magen.
Do: ta en omeprazol. Det stillar en kräkvillig mage, en stund. 
 
Nu ska jag ta min trötta lekamen och lägga mig och sova. Eller; jag ligger ju redan. Men jag ska dessutom sova. Trött och seg och dessutom är det ändå fotboll på tv. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...