Maskinerna är våra vänner

Må vara att det väsnas lite väl mycket när jag försöker titta på den inspelade föreläsningen (via en maskin). Det gör dock inget för jag vet att det är oväsen eller diska för hand som gäller. Oväsen eller knåda degen för hand. Oväsen eller passa en kastrull med vatten på spisen. Då använder jag gladeligen maskinerna. Det är för en kort stund och än har jag inte nått taget på datorns ljudinställning. 
 
I ett fall föredrar jag det manuella däremot. Nu är det äntligen så varmt (eller soligt i alla fall) att tvätten kan hängas ut och torkas där i stället för i torktumlare. Jag älskar tiden på året då handdukarna nästan sandpapprar huden på grund av sin strävhet. Inga mer kläder som känns begagnade (tumlade). 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...