Sjöjungfruhår

Jag vet inte hur många som minns den dagen då jag var 15 år och nyblekt. Jag var så missnöjd med det orangegula håret att jag hade mössa på mig hela dagen. Inomhus! Just nu skulle jag gladeligen bära det håret igen.
 
För ett tag sedan bunkrade jag upp med billig hårfärg på Klädkällaren. Blekning och grå färg. Den ljusgråa var knappt så den syntes. I dag var jag så missnöjd med senaste (gula) blekningen att jag slängde i färgen som hette Blue blond. På bilden var en gråblå dam. Låt oss säga att jag inte är särskilt gråblå i håret... 
 
 
Kanske borde jag sluta färga hemma. Eller sluta köpa billig, bulgarisk färg. Lite försynt frågade jag Peter, innan han sett resultatet, om han älskade mig oavsett hur jag såg ut. När du säger sådär vet jag inte, var svaret jag fick. När han såg mig la han till att det är inga problem; sätter du dig i bilen nu hinner du till Ica Focus för de stänger inte förrän 23

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Värsta coolt ju! :D

2013-05-06 @ 11:29:25
URL: http://thefatcheerleader.com




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...