Favorit just nu

För ett par månader sedan var jag på Blommigt & Prickigt och köpte ett par byxor från Capri Collection. Jag behöver nog inte förklara vad det är med dem som jag gillar; det är bara att titta på dem och se att de är som gjorda för mig. Jaja, ok. De är svarta. De har hängslen. De har väl synliga, och snygga, knappar. Jag känner mig nästan som tonårig synthare igen. Fast en vuxnare variant. 
 
 
I somras fanns de dessutom i grönt. Jag hann aldrig ta mig till Blommigt & Prickigt innan de var slutsålda så det blev inga då. Jag hoppas att de återkommer. Och kanske även i andra färger, som vinrött. 
 
Jag behöver väl inte berätta hur snygga de är med mina gummistövlar från Dr Martens? Hösten känns inte alls lika trist i år. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...