Från säng till soffa till pool

I morse åkte Tyko med mormor till Vara. Ungefär samtidigt åkte Peter och Karl mot Norrköping. Så vad passar jag på att göra? När de åkt, la jag mig i sängen igen. Jag försökte kompensera för sömnen jag gick miste om i Köln. Efter det var det dags för mat och då la jag mig på soffan framför tvn och såg ett par avsnitt av Crossbones. Vid det laget insåg jag att det var rätt varmt och gick ut för att ligga i poolen en stund. Så det är så jag varvat; nån timma i sängen med datorn, nåt avsnitt av nån serie på soffan och en stunds svalka i poolen. I morgon blir det nog mer pool, då med sangria som Peter så passande köpte i går. Det gör ju inget att den är slut när han kommer tillbaka på fredag. 
Hästar som galopperar, blommande kaprifol och inte
en människa i närheten. Det är så man ska bada. 
 
 
Ok. Jag har en ambitiös förhoppning om att hinna vissa saker: 
  • Bygga halsband
  • Sy korsett
  • Sy en krage eller två
  • Skörda potatis, morötter och mynta
  • Klippa buskar
Om det faktiskt är något på denna lista som blir av, återstår att se. Jag har i alla fall klippt håret och överväger en färgning. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...