Sommarlov

Jag skulle kunna skriva om så mycket. Men vem har tid att sitta vid en dator när det är sommarlov? Solen skiner och jag har, som vanligt när det sker, lyckats bränna mig.
 
För en vecka sedan var det skolavslutning för Karl. När blev jag så vuxen? Att jag har ett barn som har skolavslutning? Jag är väl bara barnet själv? (Eller hur...) Det var i alla fall fint på alla sätt. Barn som sjöng, rektor som höll tal och glass i klassrummet.
 
För min del slutade skolan den åttonde juni. I väntan på eventuell komplettering, har jag dock inte slappnat av. Förrän i dag. Sista kursen blev godkänd! Så nu är jag officiellt klar med utbildningen och Borås. Om jag inte ska ta kandidaten om ett år...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...