En bal på slottet

I går anmälde jag mig till examensfesten. Det var lite svalt intresse men efter lite pushande verkar det som vi blir ett gäng trots allt. 
 
För att jag ska vara helt nöjd med klädseln den kvällen, tänkte jag vara ute i tid och beställa något fint. Jag lär inte hinna få min beställning från US of A innan dess, så den räknar jag inte med. Den följer i stället med till Köln. 
 
Jag har i alla fall hittat en klänning. Den beställs i dag och förhoppningen är att den sitter som en dröm. Både till utseende och komfort. Nu till mitt stora dilemma: vilket nagellack ska jag ha? Liten detalj kan tyckas, men det är just de små detaljerna som gör skillnaden. Sedan kommer skor, hår, övrigt smink och kläder. I den ordningen. 
 
För visst är det viktigt att webbredaktörerna är snyggare än bibliotekarierna? 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...