En lördag på stan

I dag passade jag på att vara ensam. Ensam med Camilla. Inga barn, inga män. Bara tur på stan med tillhörande shopping. 
 
Det hela inleddes med à la Londons vårmarknad i Konserthuset. Många fina saker fanns där, men jag har varken plats eller pengar till dem just nu. En ring från Eyeseei hade varit nice. Eller varför inte storm trooper-affischerna från Cisternas? Jag är extra förtjust i pinup-varianterna. 
 
Efter detta blev det en allmän tur. Nästa mål var Andra långdagen men det startade inte förrän tolv så vi dödade en timme i Haga. Basar GBG hanns också med. Och sushi, icke att förglömma. Mycket mer kunde säkert hittats på då det var både West pride, Summerburst och Hammarkullekarneval i dag. Detta jippo räckte alldeles ypperligt åt oss. 
 
Så nu har jag inhandlat läggningsvätska, hårklämmor och annat som ska göra mig fin inför examensmiddagen. Nu ska jag bara lära mig att göra pin curls innan onsdag. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...