Jag <3 Micael

Jag tror på riktigt att jag är kär i Micael Dahlén. (Dessutom utstrålar hela han intelligens, vilket alla som känner mig vet att jag finner oerhört sexigt.) Han tog något så luddigt som digital transformation och luddade till det ännu mer. Han gjorde dessutom detta iklädd svart och regnbåge; hur mycket bättre kan det bli? Mycket, visade det sig när han började prata om att dejta döda och att avlidna borde få ha kvar sina telefonnummer forever and ever. Det hela hjälpte mig troligtvis inte ett dugg i min professionella roll men jag som privatperson växte och gladdes åt denna föreläsning hela dagen (och kanske även lite i morgon om inget övertrumfar).

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...