Nordiska stämpel och scrapmässan

Ja, nu har man varit där. Och jag säger en sak; scrappare är hysteriska! Det var ju lugnare på fotomässan och där tyckte jag att det var mycket folk som var precis överallt!

Alltså: utställarna har samma, eller liknande, stämplar och pennor och färger osv osv. Det som skiljer är pappersutbudet. Och vem orkar stå och titta igenom alla 100 olika mönstrade papper varje utställare har? Jag orkade titta på ett par hos några av uställarna, i övrigt blev jag mest matt. De jag shoppade hos hade inte heller så mycket folk.

Peter då? Honom fick jag att gå på scifi-mässan och träffa Mads Mikkelsen. Med Karl.

En sak upptäckte jag på mässan. Jag önskar mig en Sizzix Big Shot Hello Kitty. Jo tack. Inte för att jag alls vet vad jag skulle göra med den... Ja, förutom stansa då. Men vad skulle jag göra med allt jag stansade ut?

Jag fick lite idéer till hur vi ska göra på jobbet med. Vad för sortiment och vilka leverantörer vi ska ha. För nu vet jag lite mer vad som skiljer (och inte skiljer) de olika butikernas utbud åt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul. När får vi se bilder på dina alster? Du får allt lära mig hur man gör nästa gång vi ses. Hade vart kul att börja med det där.

2009-03-08 @ 11:17:00
URL: http://munkavkarn.blogg.se/



Postat av: Mari

Sandra: Jag är dålig på att fota sånt jag gjort. Kanske nån dag när jag blir ambitiös. Om du lär mig dansa lär jag dig scrappa.

2009-03-08 @ 18:13:50
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...