Lördagkväll

I dag är jag för övrigt lite trött. Trots att jag sov till strax efter nio. Karl är hos min mor denna helgen med. I går när jag frågade om han ville till mormor tjatade han inte om annat. Nonno, nonno! Så det gick ju inte att ångra sig där. Så när jag lämnats av på jobbet körde Peter Karl till min mor.

Så vi kunde slappa hela eftermiddagen i går. För inte gjorde Peter nåt med sakerna han hade köpt. Nej nej. I stället planerade vi slappkväll med Danilla. Vi (jag och Camilla) pratade graviditet och förlossning medan pojkarna roade sig med att prata om programmering. Sen tittade vi på Brüno. Jag förstår varför jag inte velat se den innan. Men helt värdelös var den väl inte; ett par gånger skrattade man. Då var nog Heartbreak kid som jag och Peter såg för ett par veckor sen värre.

Nackdelen med att ha Camilla och Daniel här är att det alltid blir en massa läsk och snacks över som man går och äter hela dagen efter med. Men jag antar att man får leva med det. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var filmen bättre eller sämre än Borat? Funderar också på att se den i dagarna nämligen.

2010-01-18 @ 23:04:52
URL: http://munkakvarn.blogg.se/



Postat av: Mari

Sandra: Jag har inte sett Borat. Anledningen att jag gick med på Brüno är att han driver med tyskar (eller österrikare för att vara exakt). Att driva med Kazakstan är inte lika roligt enligt mig.

2010-01-20 @ 09:43:31
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...