Halsbandsjakt

Jag var i dag inne på Magnolia för att jag letar efter ett halsband för mina charms. Jag köpte ett par från Mi lajki för alltför länge sen och har ännu knappt använt dem.

Tyvärr hittade jag inte nåt som passade riktigt hundra men Lotta tipsade om Vintage by Fé. Och nu är jag sjuk. Shoppingsjuk. För även om de kanske inte hade nåt halsband åt mig så har de en massa annat fint. Givetvis. En ring som trots materialet (föredrar ju silver) tilltalar mig skarpt. Och ett halsband. Så känner nån för att ge mig en gåva vet ni vad jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Sandra af Munkakvarn

MiLajki har så galet många snygga saker. Är också sugen på charms. Har du något särkilt tema på dina?

2010-05-08 @ 23:28:37
URL: http://munkakvarn.blogg.se/



Postat av: Mari

Sandra: Jag har en klocka från Alice i underlandet-serien och en cupcake. Och är givetvis sugen på fler.

2010-05-09 @ 07:45:14
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...