Shopping

Jag har ett enormt köpsug. Men den logiska delen av mig säger nej. En ny, fin kappa? Inte när man har tre stycken. En overall till Tyko? Likadant där; tre stycken har gossen. Nya bakformar? Ingen som fyller år inom det närmaste och dessutom går det bra med de jag har. Nya kläder till Karl? Han växer inte så mycket längre och har således garderoben full. Och till mig behövs inga nya kläder; de blir nerspydda ändå. Och sen i lördags blir det diverse sorters mos på dessutom. Men hemmapynt då? Inte när jag inte ens packat upp de lådor med prydnadssaker vi har. Vilket inte lär ske på ett par år heller.

Jag kom dock på två saker som jag är berättigad till. Det ena är ett par vettiga vinterkängor för halka runt i gympadojor med barnvagn är inte hundra. Så ett par svarta, knähöga, fodrade skönheter med grov sula önskas.

Den andra saken är en elektriker. Så vi kan koppla in den där ventilationen.

Gissa vilket jag helst lägger pengarna på...

Kommentarer
Postat av: Dryger

Elektriker, så man kan ventilera bort kattodörerna?

2010-11-19 @ 10:58:31



Postat av: Magnolia

Kängorna....LÄTT!

2010-11-19 @ 11:11:05
URL: http://magnoliasaga.blogg.se/



Postat av: Mari

Dryger: Nu är det faktiskt inte katterna utan avföringen som luktar.



Magnolia: Japp, problemet verkar vara att hitta ett par riktigt fina.

2010-11-19 @ 18:09:46
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...